Pojištění

Pojištění

Nenechejte nic náhodě

Pojištění pro Vaše Apple zařízení.

 

V čem jsou tyto služby jiné?

Rychlé akce a reakce

V případě poruchy jen zavoláte, my vše vyřešíme.

Nemusíte se bát, že nebudete mít prostředky na případnou budoucí opravu

Servisní opravy platí pojišťovna přímo servisu. Vy uhradíte pouze v rámci pojištění Záruka PLUS a pojištění mobilního telefonu dobírkou nízkou spoluúčast.

Oprava bez čekání

Vyřízení požadavků na opravu v nejkratším možném čase.

Záruka v pravém slova smyslu

Žádná časová cena – buď oprava, nebo nový přístroj.


Pojištění prodloužení záruky

Co prodloužená záruka obsahuje a kdo si ji může zakoupit?

U vybraných produktů si prakticky můžete prodloužit zákonnou záruční lhůtu o dalších 12, 24 nebo 36 měsíců. Prodloužená záruka vzniká po převzetí zboží. Začíná platit následující den po uplynutí zákonné záruční doby. Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce. Tento produkt si můžete zakoupit jako soukromá i právnická osoba.

V jakých případech se mohu na prodlouženou záruku spolehnout?

  • › Vyřeší Vaše obavy ze servisních nákladů  po uplynutí záruční doby
  • › Umožní Vám spokojeně užívat výrobek po dobu až pěti let
  • › Dá Vám jistotu, že nový přístroj bude fungovat min.
      60 měsíců bez dalších výdajů (vztahuje se na záruční vady).
  • › Úhrada případných škod se provádí bez Vaší spoluúčasti

Budu muset něco platit?

Jediný náklad, který uhradíte, je poštovné za zaslání přístroje do servisu. Opravy hradí pojišťovna přímo servisu, Vy už peněženku dále vytahovat nebudete.

Záruka PLUS

Co obsahuje a kdo si ji může zakoupit?

Záruka PLUS obsahuje pojištění náhodného poškození a odcizení. Zakoupením Záruky PLUS na 12 nebo 24 měsíců si doplníte zákonnou záruku, kterou Vám k zakoupenému výrobku automaticky poskytuje výrobce. Pomáhá předejít neočekávaným výdajům spojeným s poškozením nového výrobku. Platnost začíná dnem sjednání pojištění. Tento produkt si můžete zakoupit jako soukromá i právnická osoba.

V jakých případech se mohu na tuto službu spolehnout?

Po dobu 12 nebo 24 měsíců – v případě poškození výrobku, mimo jiné:
  • › následkem nárazu či pádu, například při pádu přístroje  (MacBook, iPad) ze stolu
  • › vzniklé působením vlhkosti či vody, například při polití iPadu kávou
  • › způsobené úderem blesku či přepětím v síti
Po dobu 12 měsíců – v případě odcizení výrobku v důsledku loupeže nebo vloupání.

Budu muset něco platit?

Pojišťovna hradí práci opraváře, náhradní díly a dopravu zpět k Vám domů. Vy zaplatíte pouze poštovné za odeslání přístroje do servisu a poté nízkou spoluúčast. Pokud se přístroj rozbije během prvního roku, hradíte spoluúčast pouhých 15%, pokud se nehoda stala ve druhém roce (a platnost produktu Záruka PLUS byla zakoupena na dva roky), hradíte spoluúčast 25%.


Máte strach, že se Vašemu novému iPhonu něco stane?

Pojištění mobilního telefonu ochrání Vaši peněženku v těžkých situacích:

  • › iPhone Vám spadne do bazénu
  • › při obědě někdo zvrhne skleničku s pitím a polije tak i Váš iPhone
  • › dítě Vám poničí nabíjecí konektor nebo výstup na sluchátka
  • › z kapsy Vám vypadne iPhone a poškodí se mu reproduktor nebo mikrofon
  • › někdo Vám na ulici vytrhne iPhone z ruky při tzv. loupežném přepadení
  • › po loupeži iPhonu Vám někdo cizí provolá peníze nebo prosurfuje data

pouze ve variantě TOP
  • › iPhone Vám spadne na zem a na displeji máte „pavouka“
  • › po pádu z výšky iPhonu nereaguje dotyková vrstva

 VÝHODY POJIŠTĚNÍ

› Ochrana iPhonu pro případ nečekaných situací, kdy se všechno sype

› Nejjednodušší nahlášení pojistné události
Když se Vám něco stane, pojistnou událost můžete ihned nahlásit kromě tradičních metod také elektronicky – přímo na webu www.hlaseniskod.cz nebo ještě jednodušeji přes QR kód, který Vás přesměruje na předvyplněný formulář. QR kód najdete na své pojistné smlouvě.

  › Oprava nebo nový přístroj
V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy poskytujeme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.

› Nízká spoluúčast
 

Co dělat, když přístroj nefunguje?

V případě, že se v průběhu platnosti produktu Prodloužená záruka objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na zákaznickou linku Allianz Assistance 283 002 868.

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady.

Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.

Jak probíhá řešení opravy?

ONLINE

QR kód - na pojistné smlouvě
Web - www.hlaseniskod.cz


Stačí, aby zákazník načetl QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky bude přesměrován na webové stránky pro nahlášení pojistné události.
Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového formuláře.

Pokud nemá na svém telefonu QR čtečku, může zákazník nahlásit pojistnou událost sám přes web.

Po odeslání hlášenky bude zákazník o dalších krocích informován emailem.
Servisní partner do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

TELEFONICKY

+ 420 283 002 868


Zákazník si připraví číslo smlouvy a zavolá na uvedené číslo.

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady.

Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

Reklamace a vrácení zboží

Prodloužená záruka

Budete-li zboží vracet v zákonné 14-ti denní lhůtě, bude Vám vrácena i celá částka za prodlouženou záruku. V případě, že dojde k neopravitelné vadě v zákonné záruce, bude prodloužená záruka převedena na nový výrobek, nebo bude vrácena celá částka za prodlouženou záruku.

Záruka PLUS

Budete-li zboží vracet v zákonné 14-ti denní lhůtě, bude Vám vrácena i celá částka za Záruku PLUS. V případě, že dojde k neopravitelné vadě v zákonné záruce, bude Vám vráceno nespotřebované pojistné.





Obě pojištění Vám poskytujeme ve spolupráci
s AWP P&C Česká republika - odštěpný závod.

O společnosti

Allianz Worldwide Partners patří do finanční skupiny ALLIANZ SE a je světovou jedničkou v oblasti asistenčních služeb, cestovního pojištění a zákaznických služeb. Tato francouzská společnost působí na 5 kontinentech, ve 34 zemích světa. V České republice a na Slovensku zastřešuje pod společnou značkou Allianz Assistance dvě společnosti:
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod od roku 2007 rozvijí nabídku vlastních produktů cestovního pojištění a pojištění ochrany majetku. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR s.r.o. se od svého založení v roce 1997 specializuje na poskytování kvalitních asistenčních, informačních a dalších souvisejících služeb.