Pojištění prodloužení záruky - Druhá šance



Nenechte nic náhoděPojištění prodloužení záruky - Druhá šance




Co prodloužená záruka obsahuje a kdo si ji může zakoupit?

U vybraných produktů si prakticky můžete prodloužit zákonnou záruční lhůtu o dalších 12, 24 nebo 36 měsíců. Prodloužená záruka vzniká po převzetí zboží. Začíná platit následující den po uplynutí zákonné záruční doby. Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce. Tento produkt si můžete zakoupit jako soukromá i právnická osoba.

V jakých případech se mohu na prodlouženou záruku spolehnout?

  • Vyřeší Vaše obavy ze servisních nákladů po uplynutí záruční doby.
  • Úhrada případných škod se provádí bez Vaší spoluúčasti.
  • Pojištění lze sjednat maximálně v poslední den záruční doby.

Co Prodloužená záruka nekryje?

  • Běžné opotřebení a kosmetické vady.
  • Nedodržení pokynů v manuálu.
  • Mechanické a nezáruční poškození včetně oxidace.
  • Vady spotřebních součástek.

Budu muset něco platit?

Jediný náklad, který uhradíte, je poštovné za zaslání přístroje do servisu. Opravy hradí pojišťovna přímo servisu, Vy už peněženku dále vytahovat nebudete.

Co dělat, když přístroj nefunguje?

V případě, že se v průběhu platnosti produktu Prodloužená záruka objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na zákaznickou linku Allianz Assistance 283 002 868.

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady.

Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy. V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.



Záruční formulář






Jak probíhá řešení opravy?


ONLINE

QR kód - na pojistné smlouvě
Web - hlaseniskod.cz

Stačí, aby zákazník načetl QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky bude přesměrován na webové stránky pro nahlášení pojistné události. Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového formuláře. Pokud nemá na svém telefonu QR čtečku, může zákazník nahlásit pojistnou událost sám přes web.

Po odeslání hlášenky bude zákazník o dalších krocích informován emailem. Servisní partner do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.


TELEFONICKY

+420 283 002 868

Zákazník si připraví číslo smlouvy a zavolá na uvedené číslo. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.


POŠTOU

Na adresu Oddělení likvidace pojistných událostí, AWP P&C Česká republika – odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Jankovcova 1596/14b, 170 00 Praha 7, Česká republika.


MAILEM

Zasláním emailu na adresu property@allianz-assistance.cz


Reklamace a vrácení zboží

Prodloužená záruka

Budete-li zboží vracet v zákonné 14-ti denní lhůtě, bude Vám vrácena i celá částka za prodlouženou záruku. V případě, že dojde k neopravitelné vadě v zákonné záruce, bude prodloužená záruka převedena na nový výrobek, nebo bude vrácena celá částka za prodlouženou záruku.



Pojištění Vám poskytujeme ve spolupráci s AWP P&C Česká republika - odštěpný závod.


O společnosti

Allianz Worldwide Partners patří do finanční skupiny ALLIANZ SE a je světovou jedničkou v oblasti asistenčních služeb, cestovního pojištění a zákaznických služeb. Tato francouzská společnost působí na 5 kontinentech, ve 34 zemích světa. V České republice a na Slovensku zastřešuje pod společnou značkou Allianz Assistance dvě společnosti:

Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod od roku 2007 rozvijí nabídku vlastních produktů cestovního pojištění a pojištění ochrany majetku.

Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR s.r.o. se od svého založení v roce 1997 specializuje na poskytování kvalitních asistenčních, informačních a dalších souvisejících služeb.