Napište nám

Pole označená * jsou povinná
Nevyplnil/a jste některé z povinných polí.

Kontakt

iSETOS.cz

Provozovatelem internetového obchodu
www.iSETOS.cz je společnost:

SETOS spol. s.r.o., zapsána do OR u MS Praha,
oddíl C, vložka 12006.

City Park Náchodská
Náchodská 2396/21
193 00 Praha 9 - Horní Počernice

IČO:    46352163
DIČ:    CZ46352163

 

   

Kontakty na prodejny SPACE

Zobrazit kompletní seznam

 

 

 

Dotazy na objednávky a dostupnost zboží

Tel: +420 241 021 655 (Po-Pá 9:00 - 17:00)
E-mail: obchod@iSETOS.cz

Reklamační oddělení

SETOS spol. s r. o.

Reklamační oddělení
Náchodská 2396/21
193 00 Praha 9  Horní Počernice


Tel: +420 241 021 677
E-mail: reklamace@setos.cz

 

Oficiální technická podpora výrobců

Zobrazit kompletní seznam
 
 

Vážíme si spokojenosti našich zákazníků

Vše proběhlo v pořádku, nemám výhrady.

Ověřený zákazník
18.09.2023

Nakupuji zde opakovaně, vždy vše v naprostém pořádku, komunikace probíhá v pohodě, zboží vždy pečlivě zabalené a dorazí to naprosto turbo!

Ověřený zákazník
15.09.2023

Rychlost, spokojenost s doručením.

Ověřený zákazník
05.09.2023

OK

Ověřený zákazník
20.08.2023

Nakupoval jsem asi podruhé a stejně jako u prvního nákupu, bylo vše v pořádku. Zboží bylo doručeno rychle a bylo pečlivě zabaleno .

Ověřený zákazník
15.08.2023

S obchodem jsem velmi spokojený, určitě nebudu mít problém nakoupi znovu :)

Ověřený zákazník
14.08.2023

Zboží mi bylo doručeno hned následující den, i když jsem objednával relativně pozdě odpoledne. Nakupuji zde už podruhé a opět vše proběhlo ukázkově. Obchod mohu jen doporučit.

Ověřený zákazník
03.08.2023

Aktuální iPad Pro za 75% RRP

Ověřený zákazník
03.08.2023

Fast but poor communication

Ověřený zákazník
31.07.2023

Objednala jsem si zboží s tím, že dorazí 13.7. (Na stránkách i při dokončení nákupu to bylo jasně uvedeno). Normálně datum neřeším, ale teď pro mě bylo extrémně důležité, protože v dalším týdnu se chystáme pryč. 13.7. Nic, volám na zákaznickou linku - ochota 0, zboží nejde nikde vyzvednout, nejde změnit doručení/vyzvednutí, prostě si musím počkat, než mi ho kurýr z DPD doručí. Ještě ten den (13.7.) jsem dostala zprávu, že zboží bude ten den předáno dopravci a doručené do 1-2 pracovních dnů (svitla ve mě naděje, že DPD je rychlé a že když ve čtvrtek vyzvedne, v pátek doručí. V ten den ale zboží přepravci určitě předáno nebylo, DPD při převzetí zboží totiž posílá email, který dorazil o den později a k mé smůle to znamená, že objednané zboží dorazí až v pondělí v příštím týdnu, kdy už ale nebudeme doma a budu čekat dalších několik týdnů, než budu moci zboží používat. Chápu, že se něco může zdržet pokazit, to se děje, ale vadí mi neochota a laxnost. Před dvěma měsíci jsem objednávala zboží a měla jsem ho do druhého dne. Eshop určitě není špatný, myslím, že jsem měla jen smůlu, hlavně na lidi…..

Ověřený zákazník
15.07.2023
Všechny recenze