iSETOS.cz

Servisní služby

Společnost SETOS spol. s r.o. provozuje servisní středisko SETOS, které je špičkově vybaveným a plně profesionálním zařízením.

Naši technici jsou pravidelně školeni a mají dlouholetou praxi v oboru. Jsou kladeny přísné požadavky na dodržování technologických postupů. Dbáme na zásady správného skladování náhradních dílů, antistatiku při manipulaci s náhradními díly a při manipulaci s vaším zařízením. Zařízení, kterým je servis vybavený, splňuje ty nejpřísnější nároky.

Používáme pouze kvalitní náhradní díly od prověřených dodavatelů a na veškeré opravy poskytujeme záruku v délce 6 měsíců.

Servisní podmínky pro nezáruční opravy servisního střediska SETOS naleznete ZDE.
 

CO VÁM OPRAVÍME?

 

iPhone

MacBook

 

iPad

Na našem webu můžete objednat svoz vašeho zařízení do servisu z celé ČR! Doprava do i ze servisu je pro vás zcela zdarma a je plně hrazena naší společností, a to i v případě, že se rozhodnete zařízení po konzultaci s technikem a sdělením cenového návrhu neopravovat.

Proč využít náš servis

Na našem webu můžete objednat svoz vašeho zařízení do servisu z celé ČR! Doprava do i ze servisu je pro vás zcela zdarma a je plně hrazena naší společností, a to i v případě, že se rozhodnete zařízení po konzultaci s technikem a sdělením cenového návrhu neopravovat.

Víme, že je pro vás důležité zůstat stále v kontaktu. V případě, že přinesete vaše zařízení k opravě osobně, na požádání vám po dobu opravy rádi zapůjčíme náhradní přístroj zdarma. Zápůjčka není možná v případě vyčerpání kapacity zápůjčních přístrojů.

Na všechny opravy provedené v rámci našeho servisu platí záruka 6 měsíců od data převzetí opraveného zařízení zákazníkem.

Pro lepší ochranu opraveného mobilního telefonu, nebo tabletu, provádíme na přání po provedení opravy lepení ochranných fólií značky INVISIBLE SHIELD. Tvar fólie je vždy konkrétně vyříznutý přesně pro daný model.

JAKÁ BUDE CENA OPRAVY VAŠEHO ZAŘÍZENÍ

Ceník oprav značky APPLE k nahlédnutí ZDE.
Ceník Invisibleshield fólií lepených na míru k nahlédnutí ZDE.

MÁTE DOTAZ? ZAVOLÁME VÁM

Zanechte na našem webovém formuláři váš dotaz a telefonní číslo na vás a náš technik vás bude kontaktovat.

 



Na vaše zařízení určené k pozáruční opravě je možné objednat zdarma svoz přepravní službou.

Vyplňte formulář pro objednání svozu.

 

Pro předání vašeho zařízení do opravy můžete také využít některou z našich prodejen SPACE.

 
 

Kontakty na servisní středisko SETOS

 

Naši technici vám na těchto kontaktech rádi zodpoví vaše dotazy ohledně možnosti opravy vašeho zařízení a samozřejmě také všechny dotazy týkající se aktuálně probíhajících oprav.

SETOS spol. s r.o., Náchodská 2396/21, 193 00 Praha 9

M: +420 770 136 940

T: +420 241 021 683

E: opravy@setos.cz

Pracovní doba: Po – Pá 9:00 - 17:00 hod

Vážíme si spokojenosti našich zákazníků

Vše proběhlo v pořádku, nemám výhrady.

Ověřený zákazník
18.09.2023

Nakupuji zde opakovaně, vždy vše v naprostém pořádku, komunikace probíhá v pohodě, zboží vždy pečlivě zabalené a dorazí to naprosto turbo!

Ověřený zákazník
15.09.2023

Rychlost, spokojenost s doručením.

Ověřený zákazník
05.09.2023

OK

Ověřený zákazník
20.08.2023

Nakupoval jsem asi podruhé a stejně jako u prvního nákupu, bylo vše v pořádku. Zboží bylo doručeno rychle a bylo pečlivě zabaleno .

Ověřený zákazník
15.08.2023

S obchodem jsem velmi spokojený, určitě nebudu mít problém nakoupi znovu :)

Ověřený zákazník
14.08.2023

Zboží mi bylo doručeno hned následující den, i když jsem objednával relativně pozdě odpoledne. Nakupuji zde už podruhé a opět vše proběhlo ukázkově. Obchod mohu jen doporučit.

Ověřený zákazník
03.08.2023

Aktuální iPad Pro za 75% RRP

Ověřený zákazník
03.08.2023

Fast but poor communication

Ověřený zákazník
31.07.2023

Objednala jsem si zboží s tím, že dorazí 13.7. (Na stránkách i při dokončení nákupu to bylo jasně uvedeno). Normálně datum neřeším, ale teď pro mě bylo extrémně důležité, protože v dalším týdnu se chystáme pryč. 13.7. Nic, volám na zákaznickou linku - ochota 0, zboží nejde nikde vyzvednout, nejde změnit doručení/vyzvednutí, prostě si musím počkat, než mi ho kurýr z DPD doručí. Ještě ten den (13.7.) jsem dostala zprávu, že zboží bude ten den předáno dopravci a doručené do 1-2 pracovních dnů (svitla ve mě naděje, že DPD je rychlé a že když ve čtvrtek vyzvedne, v pátek doručí. V ten den ale zboží přepravci určitě předáno nebylo, DPD při převzetí zboží totiž posílá email, který dorazil o den později a k mé smůle to znamená, že objednané zboží dorazí až v pondělí v příštím týdnu, kdy už ale nebudeme doma a budu čekat dalších několik týdnů, než budu moci zboží používat. Chápu, že se něco může zdržet pokazit, to se děje, ale vadí mi neochota a laxnost. Před dvěma měsíci jsem objednávala zboží a měla jsem ho do druhého dne. Eshop určitě není špatný, myslím, že jsem měla jen smůlu, hlavně na lidi…..

Ověřený zákazník
15.07.2023
Všechny recenze