iSETOS.cz

Pojištění a prodloužená záruka

 

 

POJIŠTĚNÍ PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY (PPZ)

 

Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let


Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
 

Klíčové vlastnosti

  • Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.
  • Plynule navazuje na zákonnou záruku.
  • Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců.
  • Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
  • Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
  • Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
  • V případě neopravitelnosti za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.    

 


    Jednoduché hlášení závady

    V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

     


    Opravíme či vyměníme za nový

    V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.

     


    Bez amortizace a spoluúčasti

    Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.

     


    100% záruka vrácení peněz

    V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.

     


    Převod pojištění

    Pokud se rozhodnete zařízení prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.

     

     

     

     



    Pojistitel produktu

    Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    POJIŠTĚNÍ NÁHODNÉHO ODCIZENÍ (PNPO)

     

     

    Ochraňte svoje zařízení až na 2 roky


    Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nepříjemných okamžiků zmírnit.

    Klíčové vlastnosti

    • Kryje případy náhodného poškození výrobku a jeho odcizení.
    • Platí ihned po zakoupení přístroje.
    • K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky
    • Zaplatíme za Vás náklady na opravu (až do výše pořizovací ceny zařízení).
    • V případě, že je přístroj neopravitelný či odcizený, za Vás zaplatíme náklady na nový produkt se srovnatelnými parametry (až do výše pořizovací ceny toho původního).
    • Spoluúčast 15% z výše plnění v 1. roce a 25% v druhém roce trvání pojištění.

     


      Jednoduché hlášení škody

      V případě, že v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.


      Oprava nebo výměna za nový

      Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.


      Vše zařídíme za Vás


      Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci, případně servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.


      100% záruka vrácení peněz

      V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.


      Co Vám pojištění ochrání a co už ne

       

      ANO

      • Pád
      • Vniknutí kapaliny do elektronických částí
      • Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty)
      • Loupež za použití nebo pohrůžky násilí
      • Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru 
       

      NE

      • Úmyslné poškození výrobku
      • Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci
      • Odcizení výrobku, který byl volně odložený
      • Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět
      • Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR 

       

       

       

       



      Pojistitel produktu

      Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.


      Dokumenty ke stažení pro fyzické (FO) a právnické (PO) osoby

       

       

       

      POJIŠTĚNÍ MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍ (PMZ)


      Jistota pro Vaše zařízení i data

      Doba "nezničitelných" tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý čtvrtý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.

      Klíčové vlastnosti

      • Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení.
      • Platí ihned po zakoupení přístroje.
      • Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času.
      • Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu.

       


      Jednoduché hlášení škody

      V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.


      Nízká spoluúčast a amortizace

      Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.


      Oprava nebo výměna za nový

      Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.


      100% záruka vrácení peněz

      V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.


      Vše zařídíme za Vás

      Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.


      Co Vám pojištění ochrání a co už ne

       

      ANO

      • Pád
      • Vniknutí kapaliny do elektronických částí
      • Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty)
      • Loupež za použití nebo pohrůžky násilí
      • Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru
      • Prasklý displej

       

        NE

        • Úmyslné poškození výrobku
        • Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci
        • Odcizení výrobku, který byl volně odložený
        • Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět
        • Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR
         

         

         

         



        Pojistitel produktu

        Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.


        Dokumenty ke stažení pro fyzické (FO) a právnické (PO) osoby

        • Předsmluvní informace STANDAR pro FO
        • Informace o pojistných produktech STANDARD pro FO
        • Všeobecné pojistné podmínky STANDARD pro FO
        • Předsmluvní informace STANDARD pro PO
        • Informace o pojistných produktech STANDARD pro PO
        • Všeobecné pojistné podmínky STANDARD pro PO
        • Předsmluvní informace TOP pro FO
        • Informace o pojistných produktech TOP pro FO
        • Všeobecné pojistné podmínky TOP pro FO
        • Předsmluvní informace pro TOP PO
        • Informace o pojistných produktech TOP pro PO
        • Všeobecné pojistné podmínky TOP pro PO
        • Oznámení o ochraně osobních údajů
           
           

         

         

         

         

         

         

         

        Vážíme si spokojenosti našich zákazníků

        Na obchod jako takovej nemam vyhrady co bych hodnotil negativne problem byl doručovani samotneho zboži,v pondeli objednano a este ani v uteri nebyly schopni zboži odeslat na moji adresu,v ten samej den jsem objednaval zboži z jineho eshopu a v druhej den jsem to mel doma dale problem že zboži nebylo možne odeslat na pobočku v Liberci a pritom do jinych jo a ja se nebudu trepat do Mlade Boleslavi ktera je 50.km daleko když na pobočku v Liberci to mam 15.min cesty pešky,takže suma sumarum na zboži a obchod neřeknu pul slova špatného problem je ich doručovani ktere namiesto dvou dnu trvalo 4.dny a či bych od nich objednaval znovu? pokud by byla možnost doručeni na pobočku jinak asi ne a hlavne bych očekaval zboži do dvou dnu a ne že 4.dny

        Ověřený zákazník
        15.01.2023

        Za sebe mohu jedině doporučit :-) Rychlé dodání a informovanost o objednávce.

        Ověřený zákazník
        02.04.2020

        Spokojenost, vše dodali rychle. Mohu jedině doporučit :-)

        Ověřený zákazník
        20.04.2020

        Objednal jsem si zboží a do 2 dnů jsem ho měl na pobočce Space v Tescu. Zboží bylo origo zabalený. Prodejce při vyzvedávání byl příjemný a pomohl mi s přetažením dat a zprovozněním zařízení.

        Ověřený zákazník
        20.05.2022

        Obchod DATÀRT super.

        Ověřený zákazník
        09.06.2022

        Vše proběhlo rychle a v pořádku

        Ověřený zákazník
        05.02.2023

        Vše proběhlo hladce, zboží dodáno v pořádku a včas.

        Ověřený zákazník
        30.05.2022

        Každý si to skuste sám a pak posuďte.

        Ověřený zákazník
        08.11.2016

        dobrá komunikace a rychlé dodání, zboží dobře zabaleno

        Ověřený zákazník
        02.05.2016

        Moc příjemný nákup v předvánočním období - až jsem čuměl, že to tak frčí :) velká spokojenost

        Ověřený zákazník
        05.01.2021
        Všechny recenze